Educació primària

Educació primària (cicle inicial, cicle mitjà i cicle superior) és una etapa fonamental en la formació de l’alumnat, on es promou l’autonomia i el desenvolupament integral i personalitzat dels nens i nenes.

A l’escola Scala Dei ens marquem com a fita aconseguir que els nostres i les nostres alumnes esdevinguin persones actives, autònomes i competents, desenvolupant les seves capacitats i habilitats en un ambient proper, motivador i divers.

Impulsem la creativitat des de les àrees artístiques. Treballem per projectes el coneixement del medi.

Potenciem l’aprenentatge de l’anglès fent l’educació física i la plàstica en aquesta llengua.
Volem aconseguir que l’alumnat sentin l’escola com a seva i siguin protagonistes de la gran aventura que és la seva educació.

A HVD Barcelona cada cicle té una durada de dos anys i està dissenyat per satisfer les necessitats educatives específiques dels alumnes en cada etapa del seu desenvolupament. A cicle inicial, els alumnes aprenen a llegir, escriure i realitzar operacions matemàtiques bàsiques, així com a desenvolupar habilitats socials i emocionals. A cicle mitjà, els alumnes aprofundeixen en el seu coneixement de les matèries bàsiques i comencen a explorar altres àrees del coneixement, com ara les ciències naturals, les ciències socials i les arts . A cicle superior, els alumnes es preparen per a l’educació secundària i adquireixen habilitats avançades en matemàtiques, ciències, llenguatge i altres matèries . En cada cicle, els alumnes reben una educació personalitzada i adaptada a les seves necessitats individuals, el que els permet desenvolupar tot el seu potencial i preparar-se per al futur.

 

Vols saber-ne més?

 

– Treballem amb capses d’aprenentatge: promouen el treball col·laboratiu mitjançant feines guiada i col.laboratives que els alumnes tenen dintre de capses reutilitzables.

– Aprenem robòtica perquè l’alumnat explori de manera creativa àrees tecnològiques tan diverses com la informàtica, la programació i l’electrònica. A més de desenvolupar el pensament computacional, el robots educatius amb els que es treballa (LEGO EDUCATION) afavoreixen altres habilitats cognitives com la creativitat, el treball cooperatiu, l’autoconfiança, el pensament crític i la imaginació.

– Juguem a escacs per aconseguir que nens i nenes despertin interès per l’aprenentatge de les matemàtiques contextualitzades. L’estratègia permet que els aprenentatges s’extrapolin a la vida diària.

– Des del nostre centre confiem en la música com a vehicle per al creixement i el desenvolupament de les habilitats dels nostres nens i nenes. A través del coneixement de la música o pràctica instrumental es potencia la capacitat expressiva, s’estimula la imaginació i la creativitat o s’afavoreix la capacitat d’atenció i concentració influint positivament en l’autoestima i el benestar del nostre alumnat.
Per aquesta raó, durant el curs acadèmic participem com a centre educatiu en diferents propostes i projectes musicals que ajuden i enriqueixen el nostre procés d’aprenentatge.

Translate »